آخرین مطالب

چند کسب و کار مد و لباس کم سرمایه

چند کسب و کار مد و لباس کم سرمایه

چند کسب و کار مد و لباس کم سرمایه و کم هزینه ( ایده )

 

بسیاری از عزیزان شاید در عین علاقه به صنعت مد و لباس ،توانایی سرمایه گذاری برای ایجاد یک کسب و کار پوشاک همانند فروشگاه ، تولیدی یا برند را نداشته باشند ولی دارای استعداد های خوبی در زمینه مد و لباس هستند . سرمایه گذاری و میزان سرمایه برای کسب و کار های لباس متفاوت می باشد و سرمایه دلیلی محکمه پسند برای موفقیت در کسب و کار نیست . همانطور که سومبات هاکوپیان ، خالق برند برجسته ی هاکوپیان امروزی ،بر طبق گفته هایش با سرمایه ای اندک توانست یکی از قطب های پوشاک ایران شود .

در این مطلب برخی از کسب و کار ها و ایده های کاری در زمینه مد و پوشاکی که می توان با کم ترین هزینه و سرمایه گذاری راه انداخت را برای علاقه مندان قرار می دهیم .  قبل از طرح این موارد توجه داشته باشید که موفقیت در کسب و کار های کم سرمایه ، مستلزم پشت کار  و صبر بیشتری می باشند .

 

چند فعالیت کم سرمایه در صنعت پوشاک

بازاریابی پوشاک :

بازاریابی در امر پوشاک یک کسب و کاری است که می تواند با کمترین هزینه آن را راه اندازی نمود . همانطور که در مطالب قبلی به آن اشاره نمودیم بازاریابی می تواند پلی مناسب برای راه اندازی کسب و کار های گسترده تر باشد. بازار یابی به غیر از مسئله درآمد ، مزیت های دیگری همچون گسترش ارتباطات و کسب تجربه و تخصص دارد که در گسترش فعالیت بسیار تاثیر گذار است.

بازاریابی پوشاک ، کسب و کار

فروشگاه آنلاین لباس:

فروشگاه مجازی  پوشاک از دسته مواردی می باشد که با اندک سرمایه قابل اجرا بوده و چالش های کمتری نسبت به فروشگاه های محلی دارد. یک فروشگاه آنلاین بدون صرف اجاره بها می تواند در آمد زیادی داشته باشد. از جمله راه های ایجاد مجازی فروشگاه لباس می توان به وبسایت فروشگاهی و شبکه های اجتماعی اشاره نمود .

 

درآمد لباس به صورت آنلاین

خدمات طراحی الگو و لباس:

ایجاد این کسب و کار به تخصص کافی احتیاج دارد . اگر در امر طراحی لباس و الگو مهارت دارید ، می توانید با صرف هزینه ای اندک فعالیت خود را آغاز نمایید. ولی توجه به این نکته که طراحی لباس همراه با طراحی الگو کاربردی می شود در ایجاد این فعالیت حائز اهمیت است. فروش الگو و طرح لباس به صورت کالایی می تواند پیشنهاد خوبی برای این فعالیت و راه اندازی آن باشد .

 

در آمد طراحی لباس و الگو

 

ارائه خدمات مد و لباس:

فعالیت های خدماتی پوشاک نیز از فعالیت هایی به شمار می روند که امکان راه اندازی آن با حداقل سرمایه وجود دارد . از جمله این خدمات می توان به ارائه مشاوره ، آموزش ، خدمات تبلیغاتی ، واسطه گری و موارد بسیار دیگری اشاره نمود . ارائه منحصر بفرد و خلاقانه خدمات ، می تواند باعث پیشرفت و موفقیت این کسب و کار ها در صنعت پوشاک شود.

 

خدمات و درآمد در پوشاک

 

کسب و کار  های بیشماری در این رابطه وجود دارد که اینجا به برخی از آنها اشاره شده . اگر کسب و کار اینچنینی سراغ دارید می توانید در قسمت نظرات آن را بیان کرده تا دیگران از آن بهره مند شوند.

 

منبع:روچی

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش