آخرین مطالب

انتخاب رنگ لباس شب و مهمانی

انتخاب رنگ لباس شب و مهمانی

https://rozup.ir/view/3158992/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%D8%B1%D9%86%DA%AF%20%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%20%D8%B4%D8%A8%20(2).jpg

برای خرید لباس شب همیشه این معضل وجود دارد که چه سبکی، چه رنگی، خواه یک لباس کوتاه یا یک لباس بلند بخرید یا اینکه می خواهید کمی ساده تر یا کمی منحصر به فردتر باشید.

اینها فقط برخی از مواردی است که باید قبل از خرید لباس شب، در نظر بگیرید و به آن ها فکر کنید. با این حال، نکات دیگری هم وجود دارد که باید همیشه به آنها توجه کنید، اما در واقع این گونه نیست که بسیاری از افراد از این موارد استفاده کنند.

 

اما بعضی اوقات لباس در واقع متناسب با رنگ پوست و رنگ موهای شما نیست. همه ما می دانیم که برخی از انواع رنگ ها ممکن است برای همه مناسب نباشد، و از جذابیت لباس بکاهد. نیازی به نگرانی نیست، زیرا می خواهیم شما را راهنمایی کنیم که کدام یک از رنگ ها بهترین لباس را برای لباس شما فراهم می کند.

 

رنگ مو :

اگر سبزه هستید پس گزینه های زیادی برای رنگ های لباس مجلسی دارید که مناسب شما باشد. اما یک سری رنگ های خاصی رنگ موهای شما را بیشتر جذاب می کند، مخصوصاً اگر نوع پوست شما روشن باشد.

 

اگر رنگ موی قهوه ای روشن دارید، پس بهتر است از رنگ قرمز دوری کنید، زیرا این موهای شما را تحت الشعاع قرار می دهد، در حالی که اگر موهای شما تیره تر باشد، بهترین رنگ انتخابی شما می باشد.

 

لازم نیست نگران باشید اگر رنگ موهای شما خرمایی یا قهوه ای باشد، زیرا سایر رنگ های لباس شب مناسب شما هستند. به عنوان مثال، بنفش های سیر، یا طیف هایی از رنگ بنفش، واقعاً با موهای شما ترکیب زیبایی به وجود می آورند.

 

با این حال، این تنها رنگی نیست که با رنگ موی شما مناسب باشد، زیرا رنگ سبز بسیار مناسب خواهد بود. اگر موهای شما قهوه ای است یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد را برای لباس خود انتخاب کنید که بسیار جذاب و دیدنی به نظر می رسد.

 

اینها تنها گزینه ای نیستند که می توانید انتخاب کنید، انتخاب رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشد.

 

اگر موهایی با رنگ قهوه ای یا خرمایی دارید رنگ لباس با یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد بسیار دیدنی و جذاب به نظر می رسد. اینها تنها گزینه هایی نیستند، که شما می توانید انتخاب کنید، زیرا رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشند. با این حال، شما از رنگ های جیغ و زننده استفاده نکنید.

 

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

لباس قرمز

بنفش سیر

لباس سبز

رنگ های روشن

بیتوته

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش