آخرین مطالب

ست مانتو و شلوار دخترانه97

 ست مانتو و شلوار دخترانه97

 ست مانتو و شلوار دخترانه 8

ست مانتو و شلوار دخترانه

هنررقیه/خانم‌ها معمولا در ست کردن مانتو و شلوار به مشکل بر می خورند، زیرا اصول حرفه‌ای ست کردن رنگ‌ها و طرح‌ها را نمی دانند، شاید زیباترین مدل لباس‌ها را بخرید، اما وقتی نتوانید آن‌ها را اصولی با هم ست کنید تیپ جالبی نخواهید داشت. در این مطلب کلی ایده برای ست کردن مانتو شلوار داریم که به درد خانم‌ها شیک پوش و امروزی می خورند.


 ست مانتو و شلوار دخترانه
در ست کردن مانتو و شلوار باید به رنگ، جنس و مدل آن‌ها دقت کنید، زیرا برخی از رنگ‌ها اصلا با هم همخوانی ندارند و باید در انتخاب رنگ لباس دقت کنید. برخی از مدل مانتو‌ها باید با شلوار جین ست شوند و برخی از مدل مانتو‌ها فقط با شلوار پارچه‌ای گشاد هماهنگی دارند، با مشاهده تصاویر زیر در ست کردن لباس حرفه‌ای شوید.

 ست مانتو و شلوار دخترانه 1
 
ست‌های مانتو شلوار که در این بخش مشاهده می کنید همگی برگرفته از مد سال هستند و توسط طراحان لباس انتخاب شده اند. مانتو‌های تابستانه، اسپرت، مجلسی، پاییزه جزو این ست‌های جذاب هستند.
 
 ست مانتو و شلوار دخترانه 2
 

 
 ست مانتو و شلوار دخترانه 3 ست مانتو و شلوار دخترانه 4 ست مانتو و شلوار دخترانه 5 ست مانتو و شلوار دخترانه 6 ست مانتو و شلوار دخترانه 7 ست مانتو و شلوار دخترانه 8 ست مانتو و شلوار دخترانه 9
 
 
 منبع:نمناک و پارسینه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش